Me being weird!!!


HAHAHA för er som märkte vill jag bara säga att jag hade den fashion designen för till fället för att bloggen hade blivit cp så det var därför.
Men nu har jag fixat det så hoppas att den är fin nu.
Fan nej vi har fucking vinterdag på fredag jag hatar de för att jag hatar vintern och att vara ute ok det där kanske lät som om jag vore ett monster eller en vampire inte för att jag skulle ha någonting emot det ok nu låter jag bara som en weirdo.
Men på lördag ska jag gå på bio med mina kompisar och kolla på The Hunger Games WOOOOOOOOOHOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men imorgon har jag utvecklingssamtal och man kan säga att jag inte direkt är den duktiga eleven så......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0