DAMP!

hello everybody!!!
har haft en skit chillig dag inget specielt men inga tråkiga lektioner eller sånt.
var ute ett tag med min kompisar runt 5 kom jag hem som ni bör veta är jag absolut inte är en ute människa jag är för lat, sitter hellre hemma en vacker dag istället för att gå ut HAHAHHAHAHHAHAHHA nej men ibland brukar jag ändå gå ut .
Ja, juste fick reda på våra betyg idag var lite besviken fick dåligt på matten jämfört med förra terminen. läraren sa att jag ändå var en utav de bästa eleverna på matte eller det var hur jag tolka det /eller så inbilla jag det. den enda anledningen till att jag inte fick hög grad var för att jag faila på B delen på förra provet, vi hade 50 minuters lektion på oss och vi skulle typ svara på mer 17 frågor så om jag inte hann med det är det inte mitt fel.Inte bara att vi har 50 minuter på oss att svara på 17 frågor men att man var tvungen att rita på var tredje fråga.

JA, jag har damp här. jag failade inte jag hann inte med och till och med läraren sa att det var för lite tid .
Men han sa att om jag hade hunnit med en- två frågor till skulle jag ha fått hög grad! jag kan verkligen inte komma över det här!! .
PS. Jag är en skit trög människa tar tre timmar för mig att räkna ut ett tal så 50 minuter räcker ingenstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0