Bajsigt lov!!

hello!!
Det var skiiiit länge sen.... Sen när har de gjort om blogg.se??
Aja jag känner mig väldigt duktig eftersom att det är andra året jag har fastat utan att fuska inshallah jag klarar det tills Eid.
Vad har jag gjort under lovet??... hmm... varit i Uppsala i en dag och i Estland i två dagar och resten av lovet har jag varit hemma " visst har jag ett äventyrligt liv?".
Aja för alla som är stora The Vampire Diaries fans så måste ni se xXWhisperOfDreamsXx video klipp på YouTube hon är min absoluta favorit på att göra TVD klipp!!
Nu tog jag bara nåt klipp som hon har gjort....tänk på hur orden i låten passar i ihop med klippet vid det tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0