Moderna museet

hello idag vaknade jag kl 07.40 på en lördag !!!
I alla fall sen jag vaknat har jag letat efter fakta om Francis Picabia och allt jag hittar vet jag redan men jag har ändå fått ihop det viktigaste enligt mig .
Idag ska alla i 4-6 till Moderna museet kl 15.00 och man ska ta med sig sina föräldrar .
Min mamma kommer säkert börja prata med Helene om typ saker som inte alls har någontin med skolan att göra.
Jag går bara för att dom som kommer idag får sluta efter lunch på måndag och dom som inte kommer få ha vanliga lektioner med antingen 4:orna eller 5:orna så tycker nästan att det är bättre att åka till modernas museet.
Det här är tavlan jag valde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0