Tensta marknaden

Hello :)


Min dag börjar så här: Först latade jag mig, sen gick jag och min familj till Tensta marknaden .

Det var skit roligt faktiskt. Först gick jag runt med min mamma,sen träffade jag på Sabina som är min morbrors dotter. Hon bad mig att gå runt med henne för hon hade typ skit tråkigt med mina anndra kusiner inklusiv min bror . Så jag gick runt med henne hon köpte massa tjej
grejer hon köpte svart naglack , två par örhängen och en rosa läppglans. Själv köpte jag ett par hörlurar de är inte så speciella men kvaliten är bra.

Efter en stund  skulle alla vi gå hem. Fast vi var sena till moskén så vi gick raka vägen till moskén istället. Alla som hade fastat skulle öppna fastan. Jag var iallafall inte en av dem haha haram barn. Och för typ en och en halv timme sen kom jag hem och här sitter jag på min säng och skriver till er. Egentligen har jag har gjort många saker där imellan fast dem är ointresanta.Inte för att det här va skit intressant men  de roligaste sakerna iallafall tror jag HAHAHA

skulle bara säga jag är skit dålig på att stava så jag kommer säkert att ha en massa stav fel



men BYBYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0