Ganska så irriterad

hello
GOD JUL och nästan GOTT NYTT ÅR !!!!
I alla fall så är jag inte irriterad på min familj och så jag är arg på eller irriterad på minna kompisar jag tänker inte nämna några namn .
Anledningen varför jag ens skriver det här är för att jag vill ta ut mina aggressioner på något men om jag nämner namn kommer det bli värre och om jag berättar varför så kommer dom att fatta så då kommer det ändå att bli värre .Ska bara påpeka att jag har kompisar utanför skolan så det kanske inte är dom som är på länkarna där nere eller så är det dom .
I alla fall ska jag att försöka hålla mig borta från dom ett tag tills jag kommer över detta eller rättare sagt inte bryr mig längre .
Om jag ska vara ärlig så tror jag att dom inte ens vet själva vad dom har gjort dom typ glömmer sina misstag ofta .
Inte för att vara taskig men fett fula hundar ser ut som dom har drogat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0