Ett år sen

Fan var det ett år sen jag sist skrev här, ärligt talat hade jag glömt bort det faktumet att jag äger en blogg men vad kan jag säga livet nej skolan tog över. Jag dör fortfarande för TVD och JB för den delen. Jag har blivit en die hard Klaroline fan vilket då är Klaus och Carolines namn ihop satta kan man väl säga. Är det bara jag som tycker att det är svårt att hitta andra i Sverige som också är Klaroline fans? de flesta som jag har träffat på är Delena fans. Vad kan jag mer säga jag fyller snart 15 och beter mig fortfarande som tre. Jag kollar fortfarande på för många serier fast nu i sommer så har nästan alla mina serier slutat för säsongen förutom Pretty little liars som  börjar om två dagar i amerikansk takt då. 

Kommentarer
Postat av: anonym

OMG seyda välkommen tillbaka min solstråle, man har ju väntat på din comeback, kram från ditt största fan <3

2016-09-02 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0