Vilka Serier Jag Tittar På!!!

Oj jag kollar på skit många serier, så nu kommer det bli bild bomb!!!


How I Met Your Mother är skit rolig men de flesta har sett den.


Two And A Half Men är också en typisk serie men fortfarande bra.


2 Broke Girls är skit rolig handlar om två tjejer som jobbar som servitriser ena har varit skit rik men sen blir hennes pappa tagen för hyckleri eller nåt liknande så de blir hon fattig och andra är van vid att vara fattig och nu försöker de starta en cupcake butik men de måste känna pengar för det och då får man se hur de bär sig åt.


The Big Bang Theory är HELT klart en utav mina favorit serier.
Älskar den så jävla mycket men den är också typisk men om ni inte har sett den MÅSTE ni se den!!!!



Rules Of Engagement är skiiit bra också men sesongerna är så små:(
Ni kanske tror att jag snart är klar men det här bara början!!!!


90210 är en skiiit bra serie as well men det är ingen komedi.



Ok vem kollar inte på Americas Next Top Model men jag kollar på sesong 18.


Gossip Girl är också en typisk serie iaf för tjejer!!!!!


Ringer är en annan av mina absoluta favorit serier så jävla bra hamnar också högst up i listan!!!!!!


The Secret Circle är en bra serie jag tycker att den är helt ok.
Den enda anledningen jag kollar på den är typ för att de som har gjort The Vampire Diaries har gjort den här också men den är inte ens i närheten så bra som The Vampire Diaries för The Vampire Diaries är bäst!!!!!



The Vampire Diaries är absolut en utav min FAVORITER!!!!!



New Girl är också skit bra och den tror jag ska börja sändas i Sverige på typ tv4.


I Hate My Teenage Daughter är också skiiit bra!!!!


Revenge är också skiiit bra men det tog ett tag ibörjan för mig att komma in i den!!!!




Psych är också en utav mina absoluta FAVORITER!!!
Psych är så jävla bra det går inte att beskriva älskar den!!!!


Mina favoriter: The Big Bang Theory, Ringer, The Vampire Diaries och sist men inte minst Psych!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0