Vänner!!!<3<3<3

Nu tänkte jag skriva lite om mina vänner ok hmm vi kan börja med mina bästa vänner.
Bästavänner: Priscilla Tang, Nabilah Mia och Naoual El Mourabit
vänner: Sarika Sheerazi, Lina Rida, Elvira Ahlström, Saeka Zakir, Mariam Mohammed och mmm Amal Ali Hassan.
vänner jag har varit nära till: Parisa Mahmoudi, Elvira Ahlström och Sarah Awad.

 

Priscilla och jag har kännt varandra i 7 år och vi har alltid varit skit nära alltid varit bästavänner.
Nabilah och jag har varit vänner i typ 6 år vi har alltid haft en speciell vänskap.
Naoual är den person jag alltid kan räkna med hon har alltid varit där för mig och vi kan bråka hur mycket som helst men vi kan aldrig hata varandra hon är en san vän och jag älskar henne grovt vi har känt varandra i 5 år.
Sarika och jag gick i lågstadiet tillsammans i 3 år men sen i mellanstadiet sattes vi i olika klasser men nu i högstadiet går vi i samma klass igen. Sarika är definitivt den skönaste människan jag har lärt känna sen vi börja i 7:an hon är så älskvärdig, hon talar sanning, hon är rolig och hon har alltid varit där för mig as well love her.
Lina är en utav de roligaste människorna man kan vara med, hon är så himla snäll och söt och jag kan verkligen relata till henne.
Elvira har jag kännt i 4 år hon är absolut en utav de snällaste, gulligaste och den kindheartigaste människan man kan känna jag vet att jag hittar på ord HEHEHHEHEHE.
Saeka är en gullig, snäll, och en väldigt lovable människa.
Mariam är skit rolig, knäpp och vi brukar alltid låtsas bråka men vi är ändå skit bra vänner.
Och Amal är en rolig, skön människa och hamnar i bråk för ofta (som mig).
Parisa och jag har varit bästavänner men någonstans i 7:an så bröts kommunikation.
Elvira och jag är fortfarande bra vänner men vi brukade vara närmre.
Sarah Awad och jag brukade vara skit bra vänner.

 


so true!!!!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0