hatar när man tar sina fucking bråk till facebook!!!!!

Nej dont get me wrong jag har inte bråkat med nån eller så.
But seriously guys är det bara jag som är så fucking trött på det asså t.ex. som tjejer varje gång de bråkar med någon så måste de skriva det på facebook why??? Och inte bara det när de har skrivit bitch, hora osv så ska de självklart inte skriva vem det är eller vad de har gjort de tar bara ut sina fucking aggressioner. Palla få oss att bli intresserade och sen säga att du inte får nämna några namn?? Om du ändå inte ska säga något, vrf skriver du det då???
Och just nu gör jag detsamma men det här är inte samma grej för att jag försöker inte få uppmärksamhet för det är juh det man praktisk taget gör!!! Jag försöker bara säga att om du ändå inte ska ge nån någon info om vad som hänt förutom att du har bråkat med nån eller om du nu inte vill förnedra en person så vrf är det så viktigt att alla du har facebook ska veta det då??? (uppmärksamhet) vad annars?
Aja jag ska inte säga att jag inte tycker att det är kul när folk bråkar på facebook men då måste jag veta vem det menas till och då måste det vara ett bråk inte bara att en av personerna ska ta ut sina agressioner och that's it punkt det måste fortsätta och utvecklas och inte gå över gränsen.
Ok det är iaf så jag tycker att det ska vara!!!


För helt ärligt talat tycker ni att det är särkilt kul om det första ni ser på facebook är någon som har skrivit flera av de fulaste orden ni kan och så står det inte vem personen är arg på??? Vad den andra personen har gjort??? eller att det bara har satts ett punkt där att det inte har fortsätts att den personen bara har skrivit fula ord till nån och inte fått ett svar tillbaka???

skit från 9gag

Always Sasha [Improved]


Cheating LVL over 9000
Dubstep origins
HAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA

Gah! Not again..

ÄLSKADE DET HÄR SPELET NÄR JAG VAR LITEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0