And here comes Rose !!!

Hellu
skulle bara säga att i nästa avsnitt av the vampire diaries så kommer man för första gången se Rose alltså på tv jag vet ju redan vem hon är men dom som följer den på tv kommer att se henne för första gången och några andra personer .
Första gången jag prata med priscilla om rose så undrade hon vem hon var och hon typ bryde inte sig så mycket om Rose men när hon såg trailern jag har satt up på bloggen så började hon hata rose med mig .
Snacka om att jag får folk att tycka som mig och bli som mig .
Det är inte första gången för ett tag sen så var jag priscilla mariam och parisa på ett ställe där vi brukar gå till när vi inte vill gå hem efter skolan på vintrarna och då så betedde sig mariam och priscilla exakt som mig dom gav parisa fett taskiga kommentarer och dom var taskiga hela tiden ( jag är typ den taskigaste av mina kompisar jag är alltid taskig och jag är nog mest taskig när jag skämtar hehehehe och jag är en person som kan säga att en person är hur ful som helst rakt upp i ansiktet på den personen utan att bry mig ) .
Vad då alla säger att man inte får ljuga så jag är bara helt ärlig .
Och det har hänt flera gånger att dom blir som mig .
bild från The Vampire Diaries
bild från the vampire diaries
bild från jag vet inte vad .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0