Damp!

hello everybody jag sitter här helt utråkad och väntar på att mina kusiner ska komma för halva våran släkt ska komma hem till oss idag men det var dumt av mig att tro att dom skulle komma innan kl 9 så det är bara att ta det lungt .
Ja min dag har varit suverän ja min mamma väckte mig för att alla ska komma hem till oss på morgonen jag har städat hela dagen hjälp mamma med att laga mat och sedan åt jag min frukost klockan halv fyra sen har jag rensat hela min garderob som tog mig ungefär en timme isn't that GREAT "jag önskar att jag fick göra sånt varje dag" .
Jag har äntligen fått sitta vid min data men nyss bad min syrra att jag skulle diska så nu har jag diskat också .
Jag är så jävla irriterad .
Det är som jag är det ända barnet i våran familj det är som dom andra inte finns och ni tror säkert att jag pratar om min mamma nej jag pratar om min äldsta syrra ahhhhhhhhhhhhhhhhhh jag svär jag har bara lust att slå henne men hon är ädre en gång sa jag håll käften till henne hon typ kasta ut mig ur mitt eget rum .
Men jag ska försöka att va på bra humör när min kusiner kommer .
jag diggar den här snubben HAHAHAH .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0