Smile my friend smile

HELLO
vet inte varför min rubrik heter så .
Har haft en ganska jobbig dag efter som att jag inte hade gjort läxan.
och sen hade jag terränglöpning jag gillar idrott men jag är skit lång sam på att springa
och jag blir tröt snabbt HAHAHAHA det kallas för att ha dålig kondition .
sen hade min kompis hemspråk så vi vänta på henne i mer än 1 timme .
Sen när Mariam messa henne hade hon precis gått hem då gick jag och Mariam hem också .
När jag kom hem var jag suggen på kladd kaka så jag gjorde en det tog mer än 1 timme att göra den för att
jag hade lagt för mycket smör i den.
Så länge kakan låg i ugnen så satt jag vid datan sen behövde min bror den och jag blev sömnig
så jag gick och la mig på min säng och villa i 10 min sen var kakan klar.
Då var jag skit sömnig så då brukar jag bli irriterad .
Och då så dampa jag på min mamma för att jag inte orkade göra något
Och hon sa att jag skulle göra många saker sen så irriterade min bror mig .
Och nu sitter jag vid datan .
Om ni undrar varför jag inte läger mina egna bilder så om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur man gör
hahaha efterbliven .
Nu ska jag gå in på mina kompisars bloggar och kolla om dem har uppdaterat sina bloggar .
Sen ska jag göra matte läxan och sen kolla på TV .
BYBYE .
En bild så att ni inte blir uttråkade

Kommentarer
Postat av: PrisciLLa

HAHJAHAHAHAHAH bästa bilden xD

2010-09-22 @ 17:05:51
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0