Mina Nya Skullcandys

Hello
vist var det länge sen [HAHAHA]
glömde att skriva om att jag har köpt skullcandys .
Dem är riktigt snygga jag köpte de rosa för 400 kr
alla färger kostar lika mycket det är bara dem olika storlekarna som kostar olika mycket .
de små kostar 200 kr medium kostar 400 kr och dem stora tror jag kostar 600 kr
om det stämmer så är det 200 kroners skillnad på alla de olika storlekarna .
Många kanske tycker att jag härmar Priscilla nu men hon har redan köpt Wesc hörlurar
och när jag sa till Priscilla att jag hade köpt de rosa så brydde hon sig inte tror jag.
Plus
så tänkte jag inte köpa dem rosa jag hade planer på att köpa dem svart guldiga men sen kom jag på att jag
kommer att trötna på dem färgerna. Efter som att jag inte gillar så mörka grejer för jag tycker det är så tråkigt med
mörka färger men igentligen använder jag svart och såna färger men halå man kan inte håla sig bort från svart.
Jag kunde ju ta någon annan färg men jag tyckte och tycker att dem rosa är fina .
en bild på dem jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0