JAG LÄNGTAR TILL HÖSTLOVET

Hello
jag har gjort samma grejer som jag brukar göra inte något speciellt alltså .
Nu så är jag inne på facebook också.
Fan vad kallt det börjar bli man typ fryser inne också.
Varje dag i skolan är det ända jag tänker på är att kan inte bara tiden gå skit snabbt så det ska bli lov och
sen när det blir lov ska tiden gå i slowmotion .
Aja det är inte så lång tid kvar imorgon är det fredag och sen är de bara en vecka kvar .
Det låter som om det är skit lite tid kvar men den här skolveckan har fan känts som en evighet .
Nu ska jag läsa mina kompisars bloggar i alla fall de som har .
Sen så kommer jag fortsätta va inne på facebook och sen så börjar minna serier inte de engelska
alltså några andra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0