Whata pip pip pip

hello
idag när jag var inne på youtube så sökte jag på Ian Somerhalder ( Damon Salvator vampire diaries ) with his girlfriend då gick jag in på ett klipp.Jag vet inte varför jag gick in på den men i alla fall så gick Ian och prata med fans och sen satte han sig i bilen och där bakom satt någon tjej jag vet inte om hon var hans flickvän eller inte men
så peka hon med ett speciellt finger som nog de flesta känner igen men varför gjorde hon så .
Okej att man kanske inte gillar paparazzis men vem fan gör sånt och kameran var riktad mot henne i bara 2 sekunder .
Eller så är det jag som inte kan se då skyler jag det på min syn HAHAHAH .
jag sökte inte på Ian somerhalder (Damon Salvator Vampire Diaries ) with his girlfriend jag sökte på Ian Somerhalder with his girlfrien det var bara till för att ni skulle veta vem det var .
Här är en bild på vem jag tror han är ihop med jag bara tror jag vet inte jag tror kom ihåg det där.
Hon är ganska så söt .
Ian Somerhalder Actor Ian Somerhalder walks around in the snow with his girlfriend, Megan Auld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0