Bajs

visst har jag en trevlig rubrik .
Ja har den bara för att det är så jag uttrycker mina känslor om skolan .
Det är som det ordet var menat att barn ska kunna uttrycka sina känslor om skolan med det ordet det passar så
perfekt .
Jag tror inte att jag är den ända som är besviken på att skolan har börjat .
Har ni märkt att det blir typ kortare och kortare lov för varje år som går kanske inte det här loven da men till exempel sommar och julloven .
jag längtar redan till nästa lov om exakt om 5 veckor och 5 dagar .
Ni kanske har märkt att jag är desperat jag behöver verkligen lov .
Det har bara gått två dagar i alla fall nu har jag inget mer att bäreta om så
BYBYE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0