Fastnat på en låt

hello har typ fastnat på en låt som igentligen är snuskig om man tänker på vad han säger och den andre snubben .
en låt av Enrique Iglesias känner igen honom och hört ett par av hans låtar som hero ,the ping pong song som jag faktiskt har på mobilen .
Ja jag har börjat lyssna på musik faktiskt idag jag behövde det .
låter det som en bra förklaring när jag står jag står in för gud jag är ändå största haram barnet så jag kommer ändå att komma till helvetet .
Datorn har cpats sig så jag försöker att lägga up videon fast det går inte om jag ska vara ärlig vill jag svära så fula ord just nu till den men väljer att inte att göra det ni får helt enkelt gå in på youtube och söka på "tonight i´m loveing you" gå inte in på den riktiga vidion för att den är hur äcklig som helst jag varnar er .
så sök på tonight i´m loveing you album

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0