Bored !!!

What´s up ´människor idag är jag skit uttråkad har typ ingenting att göra så jag ska typ börja städa i mitt rum snart .
Egentligen vill jag gå och shoppa men det ska typ komma gester hem till oss det är typ studenter med deras barn och fruar .
Så jag och min syster och jag hoppas inte min mamma ska gå ut på mellandags rean imorgon jag hatar när jag går ut och ska shoppa kläder med min mamma för att allt jag vill ha tycker hon är skit fult och allt hon vill att jag ska ha på mig ÄR skit fult min mamma har skit ful stil när det kommer till kläder OCH skor .
Tillbaka till studenter så ska min och min brors favorit students barn komma å vad lyckliga jag och min bror är vi vill nästan dansa på ängen och sjunga och hoppa av glädje .
Jag var sarkastisk dom där barnen är så himla jobbiga jag vill bara ge dom en örfil på båda sidorna .
Så jag och min bror har en plan vi ska låsa in oss själva i vårat rum .
I alla fall här är några butiker jag gillar Gina tricot , New Yorker ,HM ,ÅHLENS jag gillar fler men kommer inte på dom just nu .
Gillar ni också några av dessa butiker i så fall vilka av dom ?
Några kläder jag gillar .
Jag tycker den här är hur snygg som helst
Jag tycker att den är snygg och gillar vad det står på den .
Tycker att den här är fin .
Alla dessa plagg kommer ifrån Ginatricot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0