Fick min T-shirt

HELLO

fett överlycklig igår på kvällen fick jag en T-shirt som jag velat ha .
Fast jag har inte skrivit om den eftersom att jag trodde att jag inte skulle kunna få den.
Eftersom att jag spendera min månadspeng på snacks och kontant kort .
Ni tycker säkert att jag borde köpt T-shirten istället men jag har nämligen inte haft pengar på mobilen
på månader.
Så jag kände mig ganska så tvungen av mig själv vet ej varför .
Kanske för att på många "nödsituationer" har jag inte haft några pengar på mobilen.
Men gud älskar mig för mycket eller ska man säga min syster älskar mig  för mycket för att se mig "lida" (HAHAHA) .
Så några dagar efter så köpte min syster den alltså T-shirten och ett skit coolt lilla glittrigt nagellack märket är så klart Hello Kitty.
Och hon köpte en läpp balsam till mig märket Hello Kitty så klart .
Allt börja med att min syster alltså hon kolla på sina typiska Twilight sidor och dem hade satt upp en bild på
den T-shirten
på deras sida och min syster gilla den skit mycket så jag kolla på bilden för att se vad som var så specielt med den .
Och jag böja gilla den också och då köpte hon den till mig och nagellacken och läpp balsamet .
För det var en present till mig för att jag inte fick nåt jag när jag fyllde år men det var värt det SOM FAN .
En bild på den .
Bild tagen från Twilightmovie.blogg.se .

Kommentarer
Postat av: PrisciLLa

nice :D

2010-10-01 @ 20:35:51
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0