Min kusins födelsedag

Hello
igår så fyllde min kusin år.
Han va så himla gullig han var tyst och lugn fast han var busig också .
Han fyllde 5 år.
Det var roligt på festen det kände som att det var länge sen hela
familjen träffades och det var god mat också specielt fisken HAHAHA .
Igår hade jag typ små bråkat med min kompis men jag tror att det är över .
oftast när jag bråkar med mina kompisar brukar det högst hålla i 2-3 dagar .
Jag tänker inte nämna några namn för att det skulle vara fett dumt och jag tänker inte  säga varför vi bråka
heller .
Idag vakna jag kl 08.30 jag har nog vänt mig vid skolrutinerna annars skulle jag vaknat runt kl 12.00-13.00.
Jag har typ inget mer att säga än att jag tror avsnitt 2 på sesong 2 av The Vampire Diares har
kommit ut tycker verkligen att dem som inte följer den borde iallafall se ett eller två avsnitt av den serien och
som jag sa förut ni kommer inte ångra er .
Som ni säkert redan har märkt så är jag skit dålig på att stava så jag ska försöka bättra min stavning .
Nu ska jag gå upp och fixa frukost åt mig jag måste vara skit försiktig så att jag inte väcker någon det är är bara
jag som är vaken.
BYBYE så länge.

Kommentarer
Postat av: PrisciLLa

grattis till din kusin :D

2010-09-18 @ 17:08:51
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0