Äntligen

Hello
äntligen har jag köpt min lock/platttång .
Jag har velat ha en locktång i flera , flera år och idag köpte jag en.
Det bästa med den är att man kan både locka och platta håret med den.
Jag köpte den från Media Markt .
Idag har jag varit med i den mest roligaste saken på länge .
Idag när min bror stod i kön för att hämta en locktång till mig så hände det.
En gammal säkert
runt 60 ålders man lägger sig precis där man skulle få sin tång och han blockera vägen så att ingen kunde
få en locktång och han låg där i bokstavligt talat 1 timme och 40 min.Han kunde röra sig han kunde prata
men han bluffa att han hade skadats sig så han gick inte upp på en timme och 40 min stod alla där och vänta på
att han skulle resa sig upp och gå. Men den jäveln gick inte upp fören polisen OCH ambulansen kom
och jag svär min bror stod där i mer än en timme .
Jag fick höra av alla jag gick förbi att han bara la sig ner och låtsades att han hade gjort illa sig.
Det var skit roligt efter som att alla visste att han bluffa.
Efter dem hade tagit honom någonstans så dela dem ut locktångarna det var för lång kö det var mer än 100
personer så min bror sa att vi borde gå men jag vägra så jag gick till baka men det var för lång kö så
jag gick till baka och bäreta det för min pappa och han gick in för att försöka fixa en till mig och på två sekunder
hade pappa fixat en åt mig.Så min bror fick stå i kö i 20-30 min för att köpa den åt mig sen åt vi på donken alltså
macdonalds sen gick vi hem.
EN BILD PÅ MIN LOCK/PLATT TÅNG

Kommentarer
Postat av: PrisciLLa

sv:, hahahah tycker också det x)

2010-09-20 @ 15:59:07
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0