Vampire Diaries

hello idag har jag inte gjort något speciellt har typ fastnat på Lady Gagas monster låt .
Jag kom ihåg när priscilla skicka den låten till mig första gången då tyckte jag att den låten sög men sen kolla jag på damon salvator klipp så var den låten med i klippet så börja jag gilla den låten .
Mest för att den passa till videon så bra i alla fall så har det gått fem veckor sen jag kolla på vampire diaries så jag har tröstat mig själv genom att kolla på damon ,
stefan och elena intervjuer fan vad jag saknar den serien jag tror jag ska börja kolla på de avsnitten idag.
Aja just nu ska jag typ kolla på mer klipp så det är typ allt .
lite bilder på dom som är med i Vampire Diaries.
9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0