Team Damon eller team Stefan ?

visst är min nya header skit snygg jag tycker i alla fall det fast jag tycker om min gamla också den var skit gullig .
idag har jag gått till skolan haft en vanlig tråkig skoldag .
Om jag ska va ärlig så typ lyssna jag inte på hälften av lektionerna jag var i min egna lilla värd .
Jag brukar göra sånt när jag tycker skolan är tråkigt dvs. hela tiden .
Idag när jag kom hem från skolan var mitt hår is men det gick inte av när jag försökte bryta det jag vet det är skit dumt av mig men jag ville bara prova om det gick men visserligen gjorde det inte det .
Vi hade alltså gympa .
De har typ season uppehåll på The Vampire Diaries så jag får väll vänta ett par månader tills den börjar igen jag är fan redan desperat och det har bara gått en vecka ungefär .
Jag ska börja kolla på tv igen på dom avsnitt jag redan har sett .
Men det kommer i alla fall fresha upp mitt minne det är i alla fall bättre än ingen Vampire Diaries alls .
Fan vad jag vill ha en sån team Damon så klart vilket team är ni på team Damon eller team Stefan ?

Kommentarer
Postat av: P r i s c i l l a

TEAM DAMON OFC xD!

2010-12-02 @ 18:13:17
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0