Harry Potter vs Twilight The Saga

idag har jag suttit hemma för att jag är sjuk och har fett ont i magen .
Men jag kanske ska följa med min äldsta syster till skanstull hon ska typ köpa en vinterjaka .
Och jag kanske ska köpa en tröja och en byxa .
I alla fall så prata mina syskon och jag om villken film som är best Twilight eller Harry Potter.
Jag ska nog säga att Harry Potter van ju klockrent med 3 mot 1 och den enda som valde Twilight var ju så klart min stora syster inte min äldsta men hon äldre än mig och min bror .
Jag tycker att båda är bra men snälla ingen film kan va bättre än Harry Potter .
Fast jag har ioförsig inte kollat på Titanic men jag har sett början och jag somna efter 20 min .
Så även om jag ser Titanic kommer jag nog fortfarande gilla Harry Potter bättre .
Aja skriv gärna vilken ni skulle ha valt .
Nu tar jag bara några bilder .
eller

Kommentarer
Postat av: Anonym

Harry potter!

Twilight= ät bajs xD

2010-11-28 @ 13:03:38
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0