vampire diaries

fan  vad jag saknar Vampire Diaries och igår så sa min syster att det 10 avsnittet har kommit ut och när jag fråga när?Så sa hon för 2-3 dagar sen och jag blev arg som fan men sen tänkte jag på att då kan jag kolla på det när jag verkligen behöver den drogen och så lugna jag ner mig .
Jag är så hårt en vampyrlist HAHAHAH och nu är Priscilla det också .
jag borde skapa en fb grupp som ska heta alla vi som är vampyrlister jag vet i alla fall några personer som skulle vara med i den .
Jag vet själv att det blev fel när jag först skrev drog och sen vampyrlist men jag kan inte direkt säga den drikan det blir också fel vi får säga att vampyrlis är de som som är beroende av vampyrer och beroende av vampyrer fast som en drog eller någonting sånt .
I alla fall har jag fastnat på den här com hem reklamen .
Havet är djupt havet är djupt HAHAHAHAHAHAHA .
Jag svär jag har sämsta humorn .

Kommentarer
Postat av: Priscilla

HAHAHAHHa bästa reklamen! xD

2010-12-07 @ 21:39:16
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0